Com7 RingUp Projekt

Com7 RingUp Projekt är ett lättanvänt system som förenklar hanteringen av projekt och arbetsuppgifter. Du skapar enkelt en arbetsuppgift i systemet och skickar ut avisering till användaren i fält. I systemet kan du navigera, rapportera tid och material, och avsluta uppgiften.

Behöver du en enklare och tydligare hantering av dina projekt och arbetsuppgifter?

Vår tjänst RingUp Projekt ger dig fördelarna du behöver för att ligga steget före. Med några få knapptryckningar skapar du ett projekt med arbetsuppgifter som tilldelas önskad användare. En notifiering i telefonen informerar användaren om att det finns en ny uppgift att utföra. Tjänsten har stöd för rapportering av åtgånget material och tid, elektronisk personalliggare (byggbranschen) och koppling till ekonomisystem för att nämna några funktioner.

RingUp Projekt är en molnbaserad.

Detta snabbar upp faktureringen och du kan också lägga in leverantörsfakturor i systemet. Com7 RingUp Projekt kan integreras med andra system och i byggbranschen ingår personalliggare. Det är molnbaserat och åtkomligt via webbläsare och appar för iOS och Android. Kontakta oss på tel 031 72 49 200 om du vill veta mer.

LÄS MER…