Kundcase

”Äntligen personlig support och någon som kunde lösa vårt specifika problem”

Operatörsoberoende var prioritering ett och så skulle det vara bra svarsservice.

Mat.se växer snabbt och telekommunikation är både en kostsam och kritisk del av verksamheten.

När Poolkungen växte från tre butiker till nio uppstod samtidigt ett behov av en modern växellösning. Med hjälp av Com7 installerades växel och svarsservice med alla funktioner Poolkungen behöver för att kunna serva sina kunder på ett optimalt sätt.

Den gamla analoga växellösningen var föråldrad. Saddler har fått en kommunikationslösning som ligger i linje med deras moderna designtänkande.

På Triumfglass vill de anställda fokusera på det de är bra på – att tillverka glass.

Tekniken är viktigt i vår bransch. Dels för säkerheten och dels för att ge den absolut bästa servicen till våra kunder, säger Karl-Manne Johnsson som är byråns IT- och telekomansvarige.

Du använder en föråldrad webbläsare. Alla funktioner fungerar inte i din webbläsare. Var vänlig uppgradera din webbläsare för att förbättra din upplevelse och öka din säkerhet.